

Verslininkų pamėgti vilkikų ir priekabų prekių ženklai

Įmonės augimą, be kita ko, lemia sėkmingos investicijos. Gerai apgalvoti pirkiniai, pritaikyti įmonės poreikiams ir jos finansinėms galimybėms, per trumpą laiką gali atnešti realios naudos ir pelno. Ne kitaip yra ir įsigyjant išbandytus sunkvežimius, kurie diena iš dienos su kroviniais keliauja šimtus kilometrų po Europą. Kokių markių sunkvežimiai yra populiariausi? Kokie modeliai populiarūs tarp verslininkų? Peržiūrime skelbimus su parduodamais naudotais vilkikais.
Populiariausi vilkikai
Sunkvežimių, kaip ir lengvųjų automobilių, rinkoje vyrauja didelė konkurencija ir varžybos. Nors įvairūs modeliai skirti panašioms užduotims atlikti, jie skiriasi kaina, varikliais ir vidaus įranga. Kokių markių ir modelių vilkikus verta rekomenduoti?
Pirmasis pasiūlymas yra iš DAF. DAF XF 105 yra serijos atstovas, kuris jau savo pasirodymo metais (1997 m.) pelnė Metų sunkvežimio titulą. XF 105 – tai modelis, kurio gamybos laikotarpis nuo 2005 iki 2013 metų. Palyginti su originalu, gerokai pagerintas salono komfortas, o naudojamas 12,9 l variklis atitinka EURO 4 ir EURO 5 standartus. Jis jungiamas su mechanine arba automatine pavarų dėže. Šią palyginti seną ir patikrintą konstrukciją naudotų transporto priemonių rinkoje galima įsigyti labai patraukliomis kainomis, todėl DAF XF 105 yra itin populiarus pasirinkimas.
Tarp favoritų negalėjo trūkti „Mercedes-Benz“ atstovo. Labai populiarus „Actros“ sulaukė jau penktosios kartos, o tai tik patvirtina šio modelio sėkmę. Jau daugelį metų Štutgarto gamintojas daug dėmesio skiria važiavimo ekonomiškumui, didelį dėmesį skirdamas sudeginamų degalų kiekiui, kartu išlaikydamas pakankamai galios intensyviam kasdieniam naudojimui.
Volvo prekės ženklas daugiausia siejamas su pažangiomis saugumo sistemomis. Kalbant apie sunkvežimius, šis aspektas yra vienas iš kiekvieno gamintojo prioritetų, o norint išsiskirti iš minios, reikia naujovių ir kokybės ir kitose srityse. Naudoti „Volvo“ vilkikai, ypač FH serijos sunkiasvorės transporto priemonės, pasižymi aukšta kokybe ir dėl to mažu gedimų skaičiumi. Verta paminėti ir gerą apsaugą nuo korozijos. Tai ypač svarbu, jei transporto priemonė naudojama sudėtingomis ir permainingomis oro ir kelio sąlygomis. FH 460 traktoriai yra puikus kainos, kokybės ir galios kompromisas. Juos galima įsigyti su įvairiais kabinos variantais, tinkamais tiek trumpiems maršrutams, tiek tarptautiniams susisiekimams.
Dar vienas patikimas gamintojas – Skandinavijoje gimusi „Scania“. Palyginti vėlai (2004 m.) rinkai pristatytas R serijos automobilis tapo hitu ir nuo pat debiuto susilaukė didelio populiarumo. 2007 m. buvo pradėti gaminti R440 modeliai, kuriuose debiutavo XPi varikliai. Šis agregatas atitinka „Euro 5“ standartus, o pati transporto priemonė keliuose gali būti įvairių versijų: kaip savivartis, su uždara dėže ir net kaip kranas.
Vokiečių MAN sunkvežimių atveju galima sutikti Lenkijoje, Niepołomice (Mažosios Lenkijos vaivadija) esančioje gamykloje, pagamintų vienetų. Tarp jų yra TGX18 puspriekabių vilkikai, kurie pasiteisino ir yra labai patikimi. MAN siūlo palyginti nedidelę įsigijimo kainą, kuri atsispindi ir naudotų agregatų asortimente. Mažos kainos jokiu būdu neatitinka prasta kokybė. TGX 2021 m. pelnė „Truck of The Year“ apdovanojimą, patvirtinantį nuolat tobulinamos konstrukcijos kokybę. Vežėjai šiuos sunkvežimius giria, be kita ko, už patogias miegamąsias vietas ir gerą kabinos garso izoliaciją, kuri turi didelę įtaką darbo komfortui.
Paskutinieji, bet ne mažiau įdomūs yra „Renault“ sukurti ir 2013 m. pradėti gaminti T serijos traktoriai. T460 modelyje (su žema kabina), sumontuotas DTI 11 variklis (Euro 6 išmetamųjų dujų standartas). Šis traktorius yra įdomi ir gerai įkainota alternatyva „Volvo FH“ atstovams. Abi transporto priemonės turi daug dizaino panašumų. T serijos transporto priemonėse su aukšta miegamąja kabina galios šaltinis – DTI 13 agregatai (440-520 AG). Šis agregatas yra toks pat sėkmingas kaip ir jo mažesnės galios alternatyva.
Verta rinktis naudotus vilkikus
Didelė naujų vilkikų kaina nėra vienintelis veiksnys, dėl kurio renkamasi naudotus vilkikus. Yra ir praktinių sumetimų, pavyzdžiui, noras standartizuoti transporto priemonių parką, o tai daro įtaką lengvesniam techniniam aptarnavimui ir su tuo susijusioms išlaidoms. Tai ypač svarbu, kai transporto priemonė jau yra netekusi garantijos ir nuolatinę techninę priežiūrą galima atlikti ne autorizuotų techninės priežiūros stočių tinkle. Verslininkai, patenkinti vieno modelio pirkimu, prisiriša prie prekės ženklo, o tai yra visiškai logiškas sprendimas. Jei automobilis veikia, kodėl reikia rinktis kitą?
Platus Mascus asortimentas
Puspriekabių vilkikas pats savaime yra tik vienas iš elementų, būtinų sėkmingam krovinių gabenimo verslui. Jis gali atlikti savo funkciją tik kaip transporto priemonių junginys su tinkamai parinkta puspriekabe. Nesvarbu, ar jūsų įmonei reikia užuolaidinio vilkiko, cisternos, savivarčio ar žemagrindžio krautuvo, pasirinkę vieną iš naudotų puspriekabių rinkoje, sutaupysite daug pinigų. Naudota puspriekabė yra idealus sprendimas tiems, kurie nerimauja, kad jų įranga greitai praras vertę. Puspriekabės, kaip ir kitų tipų transporto priemonės, daugiausia vertės praranda per pirmuosius kelerius metus po pagaminimo. Naudota puspriekabė, nupirkta už gerokai mažesnę kainą, greitai uždirbs savo vertę ir prireikus ją galima perparduoti už panašią kainą kaip ir pirkimo dieną.

Mascus – tarptautinė sunkiosios technikos pardavimų platforma.