Dėvėtos sunkiosios technikos ir komercinio transporto rinkos apžvalga 2018
Mascus ataskaita
„Mascus“ yra viena didžiausių pasaulyje internetinių svetainių, skirtų pirkti ir parduoti naudotą statybos , kalnakasybos, miškininkystės , žemės ūkio techniką ir komercines transporto priemones . Bendrovė buvo įkurta 2001 m. ir šiuo metu turi 28 biurus visame pasaulyje.
Kaip atsirado ši ataskaita
Kiekvieną mėnesį „Mascus“ svetainėje apsilanko daugiau nei 2,5 mln. pirkėjų, vienu metu talpiname didelį parduodamos technikos skelbimų kiekį todėl galime surinkti daug įdomių duomenų. Šiame tyrime mes apibendrinome duomenis, kurie pateikia bendrą naudotų sunkiųjų mašinų ir sunkvežimių paklausą 2018 metais.
Ši metinė ataskaita taip pat tarnauja kaip informatyvi „Mascus“ svetainės veiklos santrauka šiais aspektais: tikslinės grupės, turinys ir paklausa.
1. Auditorijos apžvalga
Tikslinės grupės yra svarbiausias mūsų prioritetas ir mes nuolat stengiamės pagerinti savo srauto kokybę ir apimtį visame pasaulyje. 2018 m., palyginti su ankstesniais metais, srautas ženkliai išaugo – tai rodo padidėjusią paklausą ir padidėjusį susidomėjimą naudotų sunkiųjų mašinų ir sunkvežimių pirkimu. 2018 m., palyginti su 2017 m., vartotojų ir sesijų skaičius padidėjo 6 proc.
„Vis daugiau ir daugiau pirkėjų šiais laikais ieško naudotų sunkiųjų mašinų ir sunkvežimių savo mobiliuosiuose įrenginiuose, o ne kompiuteriuose.”
Viena iš svarbiausių metrikų, kurią stebime sraute, yra įrenginio tipas, kurį mūsų vartotojai naudoja apsilankyti svetainėje. Atsižvelgiant į pasaulinę tendenciją, mobiliųjų telefonų srautas stabiliai auga, palyginti su naudojimusi stacionariais kompiuteriais, nes pirkėjams patogiau ieškoti naudotų sunkiųjų mašinų ir sunkvežimių mobiliuosiuose įrenginiuose. „Mascus“ tikslinė auditorija pagal prietaisų kategorijas buvo suskirstyta iki 2018 m .: 45,77% stacionarių kompiuterių, 45,69% mobiliųjų telefonų, 8,54% planšetinių kompiuterių. Žvelgiant iš pasaulinės perspektyvos, „ StatCounter“ pranešė apie „Desktop vs. Mobilusis vs. Planšetinis kompiuteris 2018 m. rinkos pasidalijimas visame pasaulyje yra 50,80% mobiliojo ryšio, 45,18% stacionaraus kompiuterio, 4,01% planšetinio kompiuterio.
Svarbus „Mascus“ įvykis , kad nuo 2018 m. antro ketvirčio mobilusis srautas aplenkė fiksuotos interneto prieigos įrenginius. Metų pabaigoje mėnesinė mobiliųjų auditorijų dalis padidėjo iki 48,62%, palyginti su 43,52% gruodžio mėn. stalinių kompiuterių sesijomis. Mūsų svetainė buvo pritaikyta sklandžiam visų tipų įrenginių naudojimui. Be to, mūsų mobilioji programa buvo paleista ketvirtajame ketvirtyje , todėl tikimės, kad 2019 m. dar labiau išaugs mobiliųjų įrenginių srautas.
PATARIMAS: Naudotos įrangos gamintojai ir platintojai turėtų įsitikinti, ar jų įmonės svetainė tinka mobiliesiems įrenginiams. Mascus gali padėti jums paversti jūsų svetainę draugišką mobilioms versijoms, daugiau informacijos galite rasti čia.
.
Kalbant apie mūsų vartotojų geografinę vietą, 81,13% sesijų vyko Europoje, 7,83% Amerikoje ir 7,42% Azijoje. Dėl to 19 iš 20 šalių yra įtrauktos į šį sąrašą Europoje. Tačiau pagal vartotojų, apsilankančių „Mascus“ svetainėje, skaičių JAV užima trečią vietą.
Demografiniu požiūriu, kaip ir tikėtasi, didžioji dauguma vartotojų yra vyrai (78,35%) ir mažiau nei ketvirtadalis moterų (21,65%). 25–34 ir 35–44 metų amžiaus grupės apima 28 proc. mūsų vartotojų, po jų seka 45–54 metų (19 proc.) ir 55–64 metų (11 proc.) vartotojai.
Nors dauguma mūsų vartotojų mus susiranda internete, vietinės komandos visada teikia pirmenybę dalyvaudami svarbiems pramonei skirtuose tiesioginiuose renginiuose ir bendraudami su klientais. 2018 m. Mūsų komandos turėjo savo stendą 20-yje pagrindinių pramonės mugių („Bauma China“, „Intermat“ ir kt.) Ir aplankė dar 47. Dauguma jų vyko Europoje, bet daugiau nei 10 Kinijoje tuo pačiu metu. Be pagrindinių pramonės mugių, „Mascus“ atstovai taip pat dalyvauja daugumoje „ Ritchie Bros.“ aukcionų visame pasaulyje.
2. Turinio apžvalga
Bet kuri bendrovė, siūlanti internetinio aukciono paslaugas, tikrai sutiktų su mumis, kai sakome: „Turinys yra karalius“. Štai kodėl taip svarbu išplėsti savo turinį ir suteikti daugiau pasirinkimo vietiniams ir tarptautiniams pirkėjams, kad būtų galima užimti aukščiausią vietą rinkoje. Bendras 2018 m. „Mascus“ svetainėje nurodytų mašinų skaičius (mėnesio vidurkis viršija 400 000 aktyvių įrašų) rodo, kad pasaulyje naudotų mašinų pasiūla padidėjo 7%, palyginti su ankstesniais metais.
2018 m. Iš viso turėjome 4 646 940 aktyvių skelbimų (įskaitant aukcionus ir nuomos ) su 886 615 naujais skelbimais (pridedamais kas mėnesį) ir 1 160 447 išimamų skelbimų (stebimi kas mėnesį). Pašalinti skelbimai yra aiški indikacija, kad mašinos galimai buvo parduotos.
Šiame skyriuje pateikiamios trys pagrindinės naujų ir pašalintų skelbimų kategorijos, atsižvelgiant į prekės ženklą ir kategoriją. Skaičiai rodo bendras metines vertes. Procentine prasme, beveik pusė visų naujų 2018 m. tinklalapio skelbimų sudaro naudota statybinė technika.
Žemės ūkio traktoriai ir vikšriniai ekskavatoriai užima pirmąsias dvi vietas 2018 m. – tiek naujų, tiek pašalintų skelbimų„Mascus“ svetainėje.
Jei patikrintume aktyvių skelbimų kilmės šalį tam tikrose vietose, pamatytume, kad JAV, Nyderlandai ir Vokietija yra šalys, kuriose daugiausia tiekiama naudotos statybinės įrangos . Danija, Vokietija ir JAV siūlo Mascus svetainėje daugiausia Naudotos žemės ūkio technikos , o Ispanijoje, Nyderlanduose ir Vokietijoje furgonai yra lyderiai. Taip pat verta paminėti, kad 22% tinklalapyje nurodytos krovimo įrangos yra iš Vokietijos.
3. Paklausos apžvalga
Susidomėję pirkėjai turi dvi galimybes susisiekti su naudotų mašinų pardavėjais Mascus: galite siųsti užklausas el. paštu arba tiesiogiai paskambinti pardavėjui. El. pašto užklausų skaičius 2018 m. suteikia mums vertingų įžvalgų apie naudotų mašinų paklausą ir parodo, kurie mašinų tipai ir prekės ženklai iš kurių sektorių yra paklausiausi. Mes kreipėme dėmesį į kontaktinius el. pašto pranešimus, o ne į skambučius, nes ši metrika pateikia patikimesnę paklausos statistiką. Praėjusiais metais iš „Mascus“ gautų užklausų el. paštu procentinė dalis sudaro 22% visos praėjusiais metais užregistruotos paklausos.
2018 m. „Mascus“ vartotojai pardavėjams išsiuntė 9% daugiau el. pašto adresų užklausų nei 2017 m. Šios diagramos yra pagrįstos 2018 m. El. Pašto adresų užklausomis.
8 iš 10 populiariausių „Mascus“ mašinų tipų buvo statybinė technika, ką patvirtina aukštas internetinės svetainės siūlomos naudotos statybinės technikos procentas, kuris 2018 m. sudarė beveik pusę mūsų svetainėje siūlomos technikos skelbimų.
Vėliau šioje ataskaitoje bus išsamiau išnagrinėti dažniausiai pramonėje naudojami mašinų tipai ir prekės ženklai 2018 m.
„Caterpillar“ didžiausią pirkėjų susidomėjimą kėlęs statybinės įrangos prekės ženklas, po to sekė „ Volvo“ ir JCB, o daugiausia užklausų gavo naudotų vikšrinių ekskavatorių ir ratinių krautuvų pardavėjai .
“ Daugiausia naudotos žemės ūkio technikos kontaktinių užklausų yra susijusios su traktoriais, ypač su John Deere modeliais.„
Daugiausiai informacijos transporto sektoriuje, susijusius su vilkikais, o „ Mercedes-Benz“ , „ Volvo“ ir „ Scania“ buvo populiariausi prekės ženklai 2018 m.
Remiantis kontaktinėmis užklausomis, naudotų dyzelinių krautuvų paklausa buvo tris kartus didesnė nei susidomėjimas elektriniais šakiniais krautuvais . „Linde“ , „ Hyster“ ir „ Toyota“buvo geidžiamiausi prekės ženklai kėlimo/krovimo kategorijoje.
Miškininkystės sektoriuje dauguma pirkėjų domėjosi „ John Deere“ mašinomis ir dažniausiai ieškojo naudotų miškovežių ar medienos smulkintuvų .
Daugiausia pirkėjų užklausų el. paštu pateikė iš šių šalių :
Top 10 countries sending contact requests emails by sector
Apskritai dauguma el. pašto kontaktinių užklausų visuose sektoriuose atkeliavo iš JK, dvigubai daugiau nei iš JAV, Vokietijos, Lenkijos ar Ispanijos.
Jei pažiūrėsime konkrečiai į naudotą statybinę įrangą, galime pastebėti, kad dauguma kontaktinių užklausų 2018 m. buvo išsiųsta iš JK. Įdomu tai, kad Egipto kontaktinės užklausos dėl naudotos statybinės įrangos 2018 m., palyginti su 2017 m., Padidėjo 57 proc., Egiptas užėmė dešimtą vietą.
Jungtinė Karalystė pirmauja pagal pirkėjų susidomėjimą naudota žemės ūkio technika. Visos didžiosios Šiaurės šalys taip pat patenka į dešimtuką ir rodo didelę žemės ūkio technikos paklausą regione.
Išvados
Apibendrinant šią naudotos sunkiosios technikos ir sunkvežimių rinkos 2018 m. ataskaitą, kuri yra susijusi su srautu, pasiūla ir paklausa „Mascus“ svetainėje, galimos šios išvados:
- Naudotų mašinų pasiūla 2018 m. stabiliai augo – skelbimų skaičius padidėjo 7%, palyginti su ankstesniais metais, srautas taip pat padidėjo 6%, kaip ir paklausa – 9% daugiau el. pašto adresų užklausų nei 2017 m.
- Pasaulinė tendencija, srautas iš mobilių įrenginių viršijo kompiuterius, taip pat buvo pastebėta „Mascus“ svetainėje.
- Didžioji dalis Mascus naudojamos sunkiosios technikos yra skirta statybų sektoriui (maždaug pusė )
- JAV ir Vokietija yra šalys, kuriose skelbiama daugiausia naudotos technikos
- Vikšriniai ekskavatoriai ir traktoriai labiausiai ieškomi naudotos technikos tipai Mascus svetainėje, tuo tarpu „Caterpillar“ yra didžiausią susidomėjimą turintis sunkiosios technikos prekės ženklas.