Covid-19: Patarimai ir geriausios praktikos įžvalgos naudotos sunkiosios technikos ir sunkvežimių pardavėjams
Dabartinė „Covid-19“ krizė ir jos nepageidaujamas poveikis mūsų gyvenimui ir ekonomikai priverčia verslininkus pergalvoti kaip kurti verslą toliau. Netikėtų iššūkių ir sulėtėjusios veiklos laikotarpį įmonės turėtų panaudoti kurdamos sprendimus, kaip geriausiai prisitaikyti prie esamos situacijos ir ateities pasekmių.
Yra trys veiksniai, kurie suteikia vilties netolimai naudotos technikos prekybai ateityje:
1. Kadangi naujos įrangos ir dalių gamyba sustojo dėl laikinai užsidariusių gamyklų, pirkėjai, norėdami patenkinti savo veiklos poreikius, kreipsis į naudotos įrangos pardavėjus. Naudotos įrangos kainos taip pat išlieka stiprios.
2. Pirkėjų, kurie lankosi „Mascus“ ir siunčia pirkimo užklausas pardavėjams, skaičius nesumažėjo; priešingai, mes pastebėjome didesnę dinamiką per pirmąjį 2020 m. ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2019 m.
3. Verslas, kuris greičiau atsiras internetinėje erdvėje, artimiausiais mėnesiais , ilguoju laikotarpius susidoros su susiklosčiusia situacija geriau ir greičiau. Matome, kad skaitmeninimo tendencija įsibėgėja, siekiant atremti uždavinius, kuriuos iškelia uždarumas ir socialinis atsiribojimas.
Įmonės, kur įmanoma, prisitaiko prie internetinio modelio: restoranai, uždaryti įprastiniam verslui, priima užsakymus internetu ir maistą tiekia į namus, žmonės užsisako prekių internetu, nes nebegali eiti į daugumą parduotuvių, o tiesioginiai aukcionai sėkmingai perėjo prie internetinių aukcionų, ir tai tik keli pavyzdžiai.
Kaip sunkiosios technikos pardavėjai turėtumėte imtis šių priemonių:
Pagerinkite savo skelbimų kokybę ir išsiskirkite iš konkurentų. – Peržiūrėkite internete pateiktus skelbimus ir įsitikinkite, kad jų kaina yra tinkama, išsami informacija apie prekę ir jos būklę, taip pat aprašomosios nuotraukos. Tai suteiks greitą pranašumą kitų prekiautojų atžvilgiu, nes pirkėjams skelbimai su kainomis ir nuotraukomis atrodo patrauklesni. Tai pigiausia ir geriausia priemonė, kurios galite imtis, kad sulauktumėte daugiau klientų iš Mascus.
Atnaujinkite savo sandėlį – įsitikinkite, kad turite savo naujausią sandėlį internete su naujausia informacija; pasinaudokite lėtesniais laikais ir atlikite „pavasarinį valymą“.
Greitai reaguokite į pirkėjų užklausas – paprasta, jei nereaguojate greitai į pirkimo užklausą (kontaktinę el. Pašto užklausą, teksto žinutę ar telefono skambutį), susidomėję pirkėjai imsis verslo kitur ir susisieks su kitomis įmonėmis, parduodančiomis panašius produktus. Kaip vartotojai, mes vis labiau tikimės greito atsakymo.
Įsitikinkite, kad turite svetainę, kurią galima rasti per „Google“ ir kuri yra patogi mobiliesiems! – Jei dar neturite savo svetainės arba jei jūsų svetainė nėra draugiška mobiliesiems, tai gali būti vienas iš esminių pakeitimų, kuriuos pirmiausia turėtumėte atlikti! Būkite prisijungę internete, ypač mobiliuosiuose įrenginiuose (50% naudotos įrangos ir sunkvežimių pirkėjų, apsilankančių Mascus, daro tai iš savo mobiliojo telefono, o ne kompiuterio).
Socialinė žiniasklaida ir el. pašto rinkodara – nedvejodami būkite aktyvesni nei įprasta socialinėje žiniasklaidoje ir pateikite keletą naujienų savo pasekėjams, partneriams ir klientams. Žmonės praleidžia daug laiko internete ir galite atkreipti jų dėmesį į informatyvų turinį (vaizdo įrašus apie save, pasidalyti geromis naujienomis, siųsti el. laišką su naujausiomis žiniomis iš savo įmonės).
Vaizdo skambučių naudojimas – kadangi daugumai iš mūsų neleidžiama keliauti, vaizdo skambučiai gali būti puiki alternatyva susitikimams akis į akį ir tai netgi leidžia pirkėjui nuotoliniu būdu apžiūrėti įrangą. Neseniai girdėjome istoriją apie pardavėją, parduodantį mašiną klientui per „Facebook Messenger“ vaizdo skambutį. Praneškite savo klientams, kad galite dalyvauti vaizdo skambutyje!
Mascus gali Jums padėti!
Jei norite sužinoti daugiau patarimų, kaip tęsti savo verslą, susisiekite su vietiniu Mascus atstovu. Mes esame čia dėl Jūsų!