Sukvežimis iškrauna grūdus

KOKIOS SAVIVARTĖS PUSPRIEKABĖS REIKALINGOS VERSLUI?

0

Verslo poreikiai ir nuolatinis siekis didinti vykdomos veiklos efektyvumą bei plėtrą reikalauja tinkamai pasirinkti darbo įrankius – kad į juos tektų kuo mažiau investuoti, bet būtų galima gauti aukščiausią darbų kokybę. Viena iš TOP priemonių, reikalingų tiek mažoms, tiek vidutinio dydžio įmonėms – savivartė puspriekabė – transporto priemonės dalis, kuri remiasi į vilkiko ašį ir dalį savo svorio perduoda jam.

Puspriekabės gali būti skirtingų rūšių, pavyzdžiui, tentinės platforminės puspriekabės, cisternos puspriekabės arba savivartės puspriekabės ir kiekviena iš jų skiriasi dizainu, dydžiu, turimais pajėgumais, techniniais parametrais. Bet kuriuo atveju investicijos į puspriekabes ilgainiui atsiperka.

Kokioms pramonės šakoms ir kokios puspriekabės yra geriausias pasirinkimas?

Žemės ūkio, žuvininkystės, gavybos ir žaliavų perdirbimas, statybos, įvairių paslaugų tiekimas – yra daugybė pramonės šakų, kurioms itin reikalingos puspriekabės. Pagal vykdomą veiklą reikėtų pasirinkti ir puspriekabių tipą. Jos gali būti skirstomos pagal paskirtį – krovininės, keleivinės ir specialiosios paskirties. Gali būti klasifikuojamos pagal kėlimo ypatumus – bortinės, savivartės, furgoninės, cisterninės ir platforminės. Puspriekabės būna mažos, vidutinės ir didelės keliamosios galios. Bet kurios rūšies puspriekabės turi daugybę modelių su skirtingomis modifikacijomis, techniniais parametrais, kuriuos įsigyjant techniką būtina įvertinti.

Šoninio ar galinio vertimo (iškrovimo) savivartės puspriekabės?

Jei esate apsisprendę rinktis savivartes puspriekabes, turėtumėte žinoti, kad jos yra dviejų tipų, t. y. galinio vertimo (iškrovimo) ir šoninio vertimo (iškrovimo). Galinio vertimo savivarčiai dažniausiai naudojami statybinėms medžiagoms (pavyzdžiui, smėliui, akmenims), bet puikiai tinka ir kitoms medžiagoms (pavyzdžiui, anglims) vežti. Tokią techniką puikiai tinka naudoti ir pramoninėms žaliavoms ar bet kuriai kitai statyboje naudojamai medžiagai pakrauti. Galinio savivarčio konstrukcija specialiai sukurta taip, kad palengvintų iškrovimo procesą. Atvykus į paskirties vietą, savivartės puspriekabės priekinė dalis pakyla, todėl krovinys pradeda kristi iš galo. Svarbu pažymėti, kad galinio vertimo (iškrovimo) savivartė puspriekabė negali būti ilgesnė nei 12 m, bet koks tokio ilgio viršijimas gali kelti pavojų. Šoninio vertimo (iškrovimo) savivartė puspriekabė yra labai panaši į galinį. Skiriasi tik iškrovimo kryptimi. Be to, skirtingai nuo galinio savivarčio, šoninis savivartis tinka kroviniams su nedideliu atramos kampu. Taip pat jis gali atlaikyti didesnes apkrovas.

Dėžutės modelio ar U formos savivartė puspriekabė?

Dėžutės modelio puspriekabė primena stačiakampio formą ir yra sukurta naudojant paprastesnius mechanizmus, šios technikos veikimo funkcijos visiškai nesudėtingos. O U formos puspriekabės  suteikia didelį komfortą darbo metu. Jos itin stabilios, pagamintos iš stiprių ir dilimui atsparių plokščių, yra nedidelio svorio, tačiau atlaiko dideles apkrovas. Taip pat jomis iškrovimo darbai vyksta greičiau.

Įsigyti savivartes puspriekabes verta, nes jos daugiafunkcės ir tinka tiek biriems (smulkiems) kroviniams vežti, tiek paletėms, stambiems ar skystiems kroviniams gabenti, temperatūriniams kroviniams transportuoti ir netgi konteineriams ar kitokios rūšies kroviniams pervežti.

Tad jei plėtojate verslą tokioje pramonės šakoje, kur darbas be puspriekabės tampa lėtesnis ir neefektyvus, pasižvalgykite po „Mascus“ asortimentą ir išsirinkite tokias puspriekabes, kurios padėtų veiklą vykdyti žymiai sklandžiau ir sėkmingiau.

Renkantis savivartes puspriekabes svarbu įvertinti jų techninę informaciją

Puspriekabių konstrukcija paprastai yra panaši – jas sudaro pagrindiniai mechanizmai ir specialieji mechanizmai, kurie paverčia puspriekabę tinkamą platesniam krovinių asortimentui. Žinomiausi puspriekabių gamintojai daug dėmesio skiria puspriekabių kokybei ir ilgaamžiškumui, todėl visada kruopščiai ir atsakingai patikrina konstrukcines detales didelėmis apkrovomis ir ilgalaikiais testavimais.

Tiek naujos, tiek naudotos savivartės puspriekabės turi techninę informaciją, kuri yra bene svarbiausias aspektas jas įsigyjant. Visuomet svarbu įvertinti, kokie yra puspriekabės matmenys (ilgis, plotis, aukštis), durų atidarymo aukštis ir plotis, talpa, priekabos svoris, maksimalus leistinas svoris ir galimas euro palečių skaičius. Tačiau renkantis puspriekabę gali būti aktualūs ir kiti jos duomenys.

Cisternos puspriekabės

Šios rūšies techniką sudaro į puspriekabę įtaisyta cisterna, velkama balninio vilkiko. Tokių puspriekabių sienų storis proporcingai priklauso nuo rezervuaro dydžio ir gali svyruoti nuo 12 iki 20 mm. Rezervuarai gaminami naudojant gijų vyniojimo būdą, užtikrinantį rezervuaro tvirtumą ir patikimumą. Rezervuare kas 60 cm yra klijuojamos 10 cm pločio sutvirtinimo juostos. Cisternos viduje gali būti sumontuotos ir vidinės pertvaros bei sustiprinimai, kurie neleidžia įsisiūbuoti viduje esančiam turiniui (skysčiui). Įsigyjant naudotą puspriekabę vertėtų atkreipti dėmesį į jos ašių tiltų tipą, kėbulo tipą ir priedus.

Tentinės puspriekabės

Šios rūšies puspriekabės gali būti atidaromos gale, šonuose bei viršuje tam, kad nebūtų sunku krovinį pakrauti bei transportuoti. Standartiniai tentinių puspriekabių techniniai parametrai: vidinis ilgis, kur pakraunami kroviniai, siekia 13,6 m; plotis – 2,47 m; aukštis – 3,65 arba 2,7 m; tūris – 86–92 m3. Be to, į šio tipo puspriekabę galima pakrauti iki 34 standartinių europalečių, kurių plotis siekia iki 1,2 m, o ilgis iki 0,8 m.

Savivartės puspriekabės

Lietuvoje sparčiai populiarėja „Schmitz cargobull“ ir  „Wielton“ savivartės puspriekabės. Veikiausiai tokį jų populiarumą lemia panaudotos inovatyvios technologijos, kurios žymiai padidino puspriekabės, vairuotojo ir kitų eismo dalyvių saugumą. Be to, su šiomis puspriekabėmis galima dirbti ir labai sudėtingomis orų bei kelių sąlygomis, nes technika pasižymi patikimumu, konstrukcijos patvarumu, optimaliu savosios masės ir naudingosios apkrovos balansu. Įsigyjant naudotas savivartes puspriekabes reikia įvertinti jų savajį svorį,  kubatūrą, vidinį ilgį, puspriekabės matmenis (plotį ir aukštį), durų atidarymo plotį ir aukštį.

Domina „Schmitz cargobull“ naudotos savivartės puspriekabės? Susipažinkite su „Mascus“ siūlomu asortimentu .

Domina „Wielton“ naudotos savivartės puspriekabės? Susipažinkite su „Mascus“ siūlomu asortimentu .

Kad ir kokio modelio savivartes puspriekabes išsirinksite, galėsite džiaugtis ne tik patraukliais techniniais parametrais, bet ir kitais privalumais:

  1. Plokščios puspriekabės grindys su plieniniu korpusu suteikia žemą svorio centrą. Tai svarbu užtikrinant didelį stabilumą ir saugumą darbo metu.
  2. Savivartės puspriekabės kėbulas suprojektuotas taip, kad sumažėtų svoris ir padidėtų sunkvežimio keliamoji galia.
  3. Speciali savivartės puspriekabės kėbulo forma neleidžia kroviniui atsitrenkti į lubas. Tai padidina saugumą krovimo metu.
  4. Suapvalinti plieniniai korpusai yra optimizuoti didelėms apkrovoms, kurios svyruoja nuo 24 iki 56 m3.

„Mascus“ asortimente –– esančios savivartės puspriekabės yra tvirtos, pagamintos iš aukštos kokybės plieno ir pasižymi mažomis eksploatacinėmis sąnaudomis, geromis važiavimo ypatybėmis bei paprastu valdymu. Kad išsirinktumėte tinkamiausią puspriekabę, turite atsižvelgti į konkrečius savo poreikius ir reikalavimus technikai.

Savivartės puspriekabės: kainų diapazonas

Naudotos puspriekabės kaina priklauso nuo gamintojo / modelio, pagaminimo metų, turimų funkcijų ir nusidėvėjimo lygio. „Mascus“ asortimente galima rasti savo finansinėms galimybėms tinkamos technikos, pavyzdžiui, naudotos savivartės puspriekabės „Schmitz cargobull“ kainuoja nuo 9 tūkst. eurų iki 46 tūkst. eurų. „Wielton“ naudotos puspriekabės kainuoja nuo 15 tūkst. eurų. Taip pat įvairiomis kainomis galima rasti ir cisternų puspriekabių, ir tentinių puspriekabių.

„Mascus“ naudotas savivartes puspriekabes verta įsigyti, nes jos patikimos, ekonomiškos ir leidžiančios įvairias medžiagas transportuoti greičiau. O verslui būtent ir reikalingos tokios puspriekabės, kurios leistų darbus atlikti visapusiškai našiau. Žinomo gamintojo net ir naudota savivartė puspriekabė yra patvari, ilgaamžiška ir garantuoja mažesnes eksploatavimo išlaidas.

Dalintis
FacebookTwitterLinkedIn

Palikti komentarą