Kaip koronaviruso protrūkis veikia sunkiosios technikos pramonę?

0

COVID-19 atvejai ir toliau sparčiai auga Europoje, JAV ir visame pasaulyje, po protrūkio Kinijoje sunkiųjų mašinų ir pramoninių transporto priemonių pramonė susiduria su iššūkiais ir imasi priemonių šiam poveikiui sumažinti.

Dėl koronaviruso Europoje atidėti dideli pramonės renginiai

Pirmosios priemonės, kurių reikia imtis, buvo vertinamos kaip didžiulės mugės ir masiniai renginiai, kurie pradėti atšaukti arba atidėti. Didžiausia statybų paroda „SaMoTer“ Italijoje vasario pabaigoje paskelbė, kad dėl viruso protrūkio atideda parodą Veronoje spalio 21–25 d.

Photo credit: KHL

Pastaruoju metu, kai vis daugiau šalių susiduria su vis didesniu koronaviruso užkrėtimo skaičiumi, kitos mugės buvo atidėtos. Pagrindinė Ispanijos statybinės įrangos prekybos paroda „Smopyc“, kuri iš pradžių buvo suplanuota balandžio 1-4 dienomis, buvo atidėta rugsėjo 23–26 dienomis, nes Ispanija yra viena labiausiai nukentėjusių Europos šalių.

Hanoverio „Messe“ pramonės gamybos, automatikos ir logistikos paroda Vokietijoje taip pat buvo perkelta iš balandžio mėn. į liepos 13–17 d.


Kinijos „BAUMA“, planuojama lapkričio 24–27 d.

„Volvo“ pasitraukia iš „CONEXPO“ dėl plintančio viruso

Nors „Conexpo“ kelia vis didesnį susirūpinimą JAV, šiuo metu Las Vegase vyksta didžiausia Šiaurės Amerikos statybų prekybos paroda, kurioje tikimasi 100 000 lankytojų. Dalyvauja dauguma parodos dalyvių, tačiau kai kurie svarbūs asmenys nusprendė nedalyvauti. „Volvo Group“ paskelbė, kad į renginį nekvies jokio personalo. Pirmenybė bus teikiama darbuotojų sveikatai ir saugai, kiek įmanoma ribojant keliones. Jie pasamdė darbuotojus vietoje, kurie tvarko jų ekspoziciją ir kabiną. „Wacker Neuson“ ir JLG taip pat nusprendė nesiųsti Europos atstovų į „Conexpo“, o „Liebherr“ Europos darbuotojams suteikė galimybę rinktis keliauti į Las Vegaso parodą ar ne.

Photo credit: Volvo

Be to, „Volvo“ atšaukė savo visuotinį spaudos renginį dėl didžiausio sunkvežimio paleidimo įmonės istorijoje ir vietoje to internetiniame seminare paskelbė apie atnaujintus sunkvežimių modelius FH, FH16, FM ir FMX.

Tiekimo grandinės sutrikimai kelia rimtų iššūkių

Koronaviruso protrūkis paskatino didelius originalios įrangos gamintojus pradėti gerai apgalvotas savo verslo apsaugos priemones. Kadangi nuo 2020 m. pradžios Kinija beveik nedirba, yra sutrikusi komponentų tiekimo grandinė, nes daugelis pasikliauja Kinijos gamybos galia.

Comaxpo“ metu „Komatsu” atnaujino informaciją apie koronaviruso situacijos poveikį jų tiekimo grandinei ir patvirtino, kad jų gamybos galimybės yra geros visą gegužę.

JCB dėl Kinijos tiekėjų trūkumo trumpam sumažino gamybos apimtį JK gamyklose ir įvedė laikiną 34 valandų savaitės priemonę savo darbuotojams, tačiau dabar jie grįžta į normalią 39 valandų savaitę, nes Kinijos gamyklos lėtai grįžta į ankstesnį ritmą.

Deja, buvo atvejų, kai dėl statybų sulėtėjimo ar atidėjimo įvyko didelis statybininkų atleidimas. Po koronaviruso protrūkio Honkonge darbo vietas prarado apie 50 000 statybų pramonės darbuotojų. Ir šis scenarijus greičiausiai bus pakartotas įvairiais lygiais skirtingose ​​pasaulio šalyse, nes virusas plinta toliau.


Pritaikome mūsų darbo vietas prie esamos situacijos

Daugelis organizacijų ėmėsi priemonių, kad sumažintų kelionių režimą arba visiškai jį pakeistų, kad sumažintų infekcijų riziką darbo vietose ir biuruose. Kai kuriuos darbuotojus ​​paskatino dirbti iš namų.

“ Sunkiųjų mašinų verslas yra labai tarptautinis, norint patenkinti klientus, tiekėjus ir darbo kolegas, reikia daug keliauti ir praleisti laiką oro uostuose. Suprantama, kad kai kurios organizacijos nusprendžia sumažinti darbuotojų judėjimą ir apriboti riziką. Šios pramonės prekybos, IT, administravimo ir rinkodaros specialistams tikrovė yra tokia, kad turėdami gerą interneto ryšį, galite veikti bet kur. Kol kas žmonės gali naudoti technologijas, norėdami susisiekti vienas su kitu ir tęsti savo misijas. Nemėginu sumenkinti šios rimtos situacijos, tačiau interneto trūkumas būtų ekonomiškai daug blogesnis reiškinys “, – sako Gauthier Dominicy„ Mascus “ rinkodaros vadovas. .


Kalbant apie technologijas ir internetą, dar vienas geras sumanių įmonių prisitaikymo pavyzdys yra „Ritchie Bros.“, pasaulyje pirmaujanti naudotos sunkiosios technikos ir sunkvežimių aukcionų agentūra, nusprendusi rengti būsimus aukcionus Prancūzijoje ir Vokietijoje tik kaip internetinius „Timed Auctions“. Pirkėjai galės siūlyti kainą tūkstančiams įrangos prekių tiesiai iš savo kompiuterio.

https://www.youtube.com/watch?v=R5HOp5iJUKk

Artimiausias Ritchie Bros. aukcionas St Aubin Sur Gaillon, Prancūzijoje kovo 17-18 d. – internetinis Timed Auction only (internetiniai statymai prasideda Penktadienį Kovo 13d 9:00 AM)

Artimiausias Ritchie Bros. aukcionas Meppene, Vokietijoje kovo 26-27 d. – internetinis Timed Auction (internetiniai statymai atidaromi ketvirtadienį kovo 19 d. 9:00 AM)


Sunkiųjų mašinų pramonė patiria ilgalaikį šio pasaulinio rūpesčio poveikį, tačiau tikisi pirmųjų atsigavimo požymių, tokių kaip lėtas Kinijos gamyklų darbo atnaujinimas. Tačiau sunkumai dar tik prasidėjo tokiose šalyse kaip Italija, Prancūzija, Ispanija, kur pramonės veikla sustojo nacionalizuoto institucinio karantino metu, kai žmonių prašoma likti namuose, siekiant apriboti infekcijos plitimą.

Dalintis
FacebookTwitterLinkedIn

Palikti komentarą